Curly Sue

Min nya favvo låt. Curly Sue med Takida, kan inte sluta lyssna på den!!

Har nyss vart på en lång promenad med Mille och före det solat..(12577 steg ;) och snart kommer Frida hit så ska vi gå  och handla grönsaker/dipp och ha filmkväll. jiiha. Så nu löste det sig endå med sovsällis i natt :)

Håller även på med toscakakan nu .. det var ju en baggis var ju bara att blanda i hop allt med lite vatten och sen in i ugnen så misslyckas jag med det här så är det nog sista gången jag bakar.


Hitta på en bild sen vi var och åkte Go cart =P
Jag, thomas och bror
image21

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tjoo!! Jaa men hoppas att han hör av sig då, så ni kan få komma o kika!! Joo jag vill gärna följa med på sön..men ja måste ev åka hem tidigare, för ja börjar å jobba 15..suck!! Men sista dan på ett tag nu!!! Jippiey!! Men vi tänkte att vi skulle åka dit imorrn med...om du har lust att följa med!! Ska ta och skicka iväg ett mess till dej också, ifall du inte ser de här!! Kramen kramen!

2007-08-17 @ 22:00:14
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Maddiz

Jag lovade att du skulle få en kommenatar ;) får en här mitt i allt mitt packande... Vi ses nästa torsdag, så nu kommer du inte få nå att läsa på ett tag, men jag skall skriva ett sista inlägg nu för den här veckan.. Puss å kram

2007-08-21 @ 20:11:37
URL: http://Busmaddiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback