Inte lätt när det är svårt

Snart är det HELG ! sjukt skönt... har inga planer alls mer än att jag ska slappa och sova ut och gåå lååånga sköna promenader med Milio.
Så får jag sova själv i morgon också för älsklingen ska på träningsläger.. usch det gillar jag inte alls nu för tiden. Är ju så van att ha han brevid mig..

På lördag kommer även mormor och mamma och ska tvätta mina fönster.. jag klarar ju inte av det själv tydligen. Eller så blir det bara aldrig gjort .. Men det är ju alltid trevlig med besök. Ska nog baka nått gott imorgon, toscakaka eller hur det stavas , de är gott :)

HoppasHoppas på att Vi får lägenheten jag satt upp mig på i går.. har vart mycket velande hit och dit om vi ska kolla på radhus/lägenhet, hyres eller köpes osv. men har iaf satt upp mig på en hyreslägenhet nu. Har vart in i en lägenhet i samma hus där förut och dom är rätt så fina och bra läge när man har djuren såå nu håller ja tummarna...

Imorgon blir de nog bara en snabb visit på jobbet.. vi har vart så duktiga  heeela veckan så  får nog sluta tidigt i morgon med fullbetalning .. inte  illa, sånna dagar gillar jag mitt jobb , tur det finnt nått positivt i allt negativt.

Har laddat över lite bilder från i sommras.. Först är de bilder från när vi åkte båt i stockholms skärgård och sen från när vi skulle åkta hem från Gotlans och vi satt på en parkering och kollade på film på platt-tv.. :p folk bara gick förbi och skaka på huve =P
                                   
                                                

     
  
         

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ja men visst e de väl behändigt när dom kommer o tvättar fönstren åt en..de e mamsen som sköter de här hemma också!!;0) Nämen, va e de för lägenhet den här gången då?? Var ni o kollade på radhuset nån gång?! Ha de bra!! Vi får styra upp nåt snart föressten, så vi ses!! Kramkram

2007-08-16 @ 23:31:13
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback