Jaga Steg

Urk, jag håller på att bli förkyld. är tröttare än tröttast och snorar å nyser. Har inte tid å vara de nu så snälla basilusker (stavning?) försvinn!!

Och om någon har missat det så har de ju vart Cityfesten nu i några dagar, ja har vart in varje dag.. onsdan var vi inte och kollade lite bara , köpte en godisremm, brända mandlar och lite lotter och sedan åkte vi hem. Fredan vart de lite mer fart iaf. . började hos madde med lite vin och sktisnack  och sedan tog vi bussen in till gävle. Åt Langos och gick och kolla lite sen mötte jag upp thomas med släkt :) Hamnade i ett öl tält, tiden gick så fort så tyckte vi åkte hem nästan på en gång. Taxi till sandviken och så stannade vi vid Viking för vi var så hungriga men de var ju stängt så då lagade jag makaronbaconostsvartpeppar blandning när vi kom hem :p  Den maträtten har även fått ett nytt namn nu ;p
Va godare än pizza iaf !

Sen igår gjorde jag intemånga knop. Va in till Gävle och åt på Kungshallen och hämtade lite grejjer. Gick en vända på stan Igen. Thomas vann 2 nallar åt mig hihi :)

Och ja har hittat ett radhus jag vill kolla på . . .va inte så dyrt heller men men får se ..

Ikväll blir det myskväll. tacos och Beck.

Ne nu ska jag ut med Mille, har stoppat i batteri i stegräknaren så måste se till å komma upp i 10 000/ dag :)

image10

Kommentarer
Postat av: Sophy

ÅÅ vad e de för radhus ni ska kolla på då? Spännande, hoppas att de är bra!! =) Ja jag ska försöka se till så ja kan komma upp i 10 000 steg ja också..men de e ju sååå många steg!! Tack för senast!! =) Kram på dej

2007-08-12 @ 19:27:46
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Aa så spännande, hoppas att de e fint då!! =) men 11 215 steg e ju skitbra, själv har ja lyckats med 8049 bara...inte lika bra för mig alltså... men men, prommis tur o retur till skolan ialla fall...Men nu har ja åkt på en förkylning också...skitgrejjer!! Händer för er i veckan då? Jobb antar ja...suck! Puss o kram

2007-08-13 @ 23:23:55
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback