Julledigt tack!

Jag har glömt min mobil kvar på jobbet.. känner mig helt handikappad av att inte ha en telefon i närheten. Men de var väl inte helt oväntat att ja skulle glömde den kvar, hela dagen har vart skit. Eller jag har vart trött hela eftermiddan, har inte orka gjort många knop.
Även fast ja somnade ca åtta i går på soffan å vakna nio för att gå in till sängen å sova vidare, jag borde i ställlet vara super pigg?
Dagens höjspunkt va att vi fick tårta på jobbet iaf.

De fanns iof två dagens höjdpunkter, vi fick lönespec. också å den va fin, kan behövas nu när en massa kvartalsräkningar har kommit, passande till jul!


Nu har jag anmält mig till massagekurs iaf som börjar i Mars. skoj skoj. :)
i går beställde jag även 2 stycken avslappnande massageoljor.


image48

Kommentarer
Postat av: maddiz

Var ska du gå den kursen ? :D

2007-12-21 @ 15:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback