Köpis

Slut på denna lörda, och i morgon är de 2:dra advent. Gud va tiden bara rinner i väg.
Snart Julafton med andra ord... har kommit på en massa småsaker jag vill ha i julklapp,  så nu har jag skrivit en önskelista till tomten. ( eller thomas blir de nog som ska få lite förslag :)

Annars så har hela helgen gått åt till att springa i valbo känns de som, jag och sara va in både i går och idag. Hittade jättefina ljusvaser eller va man nu ska kalla de.., en hissgardin och småtavlor till sovrummet, bh och trosor, mera ljus och svarta örhängen. De jag egentligen skulle ha va skor, men som vanligt finns de ej skor kvar i storlek 36. Hade tittat ut ett par snygga men hade väl egentligen inte så stora förhoppningar om att de skulle finnas några i min storlek så därför vart de lite tröst shopping i stället. Jag har ju endå köpt klart nästan alla julklappar så då kan jag väl få köpa lite julklappar till mig själv ?

Något som är drygt är att Make up store inte finns i Valbo..köper nästan allt mitt smink därifrån men de är så jobbigt att ta sig in till gävle bara för smink när allt annat finns på köpis.



Sovdags nu känner jag, Sov gott / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback