Taco

Jag har nyss bakat en Tacospaj, luktar sjukt gott i hela lägenheten och inte får man smaka den. Vi ska hem  till Rosi i kväll på kräftskiva men eftersom jag är mest kräsen i världen så har jag bakat en paj i stället.

Ligger i våran nya säng nu , eller nya madrasser som vi har vart in till valbo och köpt.. helt underbara.. så jag bara längtar tills jag ska få gå och lägga mej i kväll. jäklar om ja inte sover skönt. De vart iaf riktikgt snyggt med dom nya höga madrasserna och så våran "Lill-tv" här.
Jag fick ju en rygg och nackkudde i julklapp också så nu kommer jag sova som en guud hoppas ja.


Annars sen sist jag skrev här så har vi hunnit vart upp till stugan och åkt skoter och tagit de lungt. Å inte att glömma, ätit som få !! urrk allt detta ätande, rullar snart fram.

Nu ska jag ta ett varmt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback