Goood morgoon världen !

Yes. Då har man skaffat en blogg då ! :) ännu en anledning till att ligga inne med datorn.

Vad har hänt dom senaste dagarna då? i torsdags var vi i falun / borlänge jag och thomas och familjen, åkte Go cart och shoppade i Kupolen, ja kom 2:a på go carten måste tilläggas... (enligt pappren).
Shoppade nya skor, skit snygga som thomas valde. . och en klänning, massa små plock på h&m örhängen, ansikskräm och sånt där. Sen på kvällen åkte vi båt ut till Forsbacka, var ju "dans" där men vi satt bara kvar i båten och lyssnade och drack lite jag, thomas och mattias.

Freda va de i går och då åkte vi båt till storvik, där de var 20 års fest. Så vi gick dit och seda gick vi vidare på en fest och sen skulle några gå på Grinladan men då åkte jag och Carro hem . Var bara massa bråk ialla fall så.
Och nu ligger jag och väntar på att jag ska få hem min bil så jag kan åka till storvik och hämta upp Millepille som har vart hos sin mormor och morfar.

Nått tråkigt är att det bara är 1 veckas semester kvar nu :/ Tiden har gått så himla fort, antagligen för att vi har haft något roligt för oss hela tiden .. har vart i Sthlm, Gotland och i Sommarstugan i Dalarna..

Ne nu ska ja ta och dra på mig lite kläder å kliva upp ur sängen å göra lite nytta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback