Bajkis

Börjar piggna till nu.. var ut igår på Marquee och det var helt väderlöst. Förfesten var i stället helt okej, spelade TP och dansade på någon dansmatta.. skit skoj grej. sen vidare tii krogen men gick hem runt ett och köpte pizza som jag och mille delade på i natt.. ringde även varenda människa itelefonboken tror ja utan svar... ville ha ngåon att prata med när jag gick hem i mörkret men icke så då ringe jag å väckte mamma .. suck =p



Till lägenheter då, så har jag sagt upp min lägenhet, så de gäller att hitta ett nytt hem inom 3 månader annars är de kris. Vi la ju bud på en av lägenheterna som vi kollade på men var en tant som buda över så då får de vara, den är inte värd mer än så. Så det är bara att börja leta igen!



Kommentarer
Postat av: Sophy

Hipp Hipp Hurra på födelsedagen!! Nu får du gå på systemet..;0) Vi ses på eftermiddan!! Kramkram

2007-09-12 @ 12:02:18
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback