MIn tur dag

Igår var det min turdag tror jag :)
Inte bara det att jag fyllde år så fick vi också ett erbjudande på en lägenhet som vi till 99% ska ta ! :) wihoooo
Sen hitta jag även en jobbannons som jag ska söka, ska hem och knåpa vidare på mitt CV i kväll.
Såå fick jag en jättegoood marängtårta också av rosie, sofie och simon. Mummaa! Ska hem och äta upp det som är kvar efter jobbet ;)



Har även hittat ett jätte fint matbord som vi ska köpa i kväll. 

Och på Lördag äre födelsedagsfeeeest !  Ska ta provshopping på systemet på freda hihi !
 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tjenare!! Jag brukar gå in och kika på www.borastapeter.se eller www.eco.se där kan man testa sig fram...Men annars kan du googla på tapeter bara, så kommer de ännu fler snygga tapeter fram...=) Kan tänka mig att du e sugen på att spana ut tapeter nu..=) Kramkram

2007-09-21 @ 08:55:56
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback