Telianor, Telia2, Optimal Teliacom

Yes, idag har jag vart på ams och lämnat in mina betyg och grejat lite med mitt CV som man måste lägga upp. Så  nu är de fixat! Nu väntar ja bara på att få ett arbetsgivarintyg, men de verkar ju ta en himla lång tid... Drygt.
Jag har även fått veta att jag gjort världens MISS. Så irriterad på mig själv! Men de tjärnar ingenting till nu men jobbigt endå när de bara va ett slarvfel!

Sen har jag jobbar idag också och har gått bra:) tiden går så himla fort när de kommer folk. Har inte så mycket mera att skriva än att jag är ledig i 2 dagar nu, jobbar nästa gång på fredag.  Så ja hopppas att solen håller i sig.

I mon ska jag ta en tripp till Valbo och köpa mina efterlängtade skor, mamma ringde nyss och sa att hon skulle sätta över pengar och betala dem åt mig:) Snällt !! Ja ska kolla om jag hittar något snyggt tyg också som jag kan sy en hissgardin/kappa av.

Blä, jag är så trött.. skulle egentligen vart ut på en långpromenad så mille får sin dagliga motion men jag orkar verkligen inte. Går nog bara ut bakom sandvik och släpper han så han får springa av sig lite.

// Elin

Kommentarer
Postat av: tina

ja jag ska oxå ha mer blommor på väggen. för kan ju inte ha blommlådor tråkigt nog.

2008-04-22 @ 22:15:32
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback