TISDAG

Jaa.. Gissa om jag sitter på jobbet hihi!
Ska snart få äta lite kycklingsallad, är super hungrig. Sen är de väl en si så där 3-4 timmar kvar innan jag slutar för dagen.
Då ska jag hem och ut och gååå, synd att de är så himla kallt ute ! När hade vårvädret tänkt komma?

Måste försöka få tag i en tvättid också, vilket är helt omöjligt i våran dåliga tvättstuga.. 2 veckors väntetid typ.
Hela vårat sovrum är en ändå stor tvätthög med massa kläder och sängkläder från fjällen.

I går så gjorde jag inte mycket alls efter jobbet, laga mat, masserade marcus, kolla på prison break, leta katten utan resultat. :/
När jag hittar på Sacha nästa gång så ska jag hålla henne inne och försöka hitta någon som vill ta över henne.. funkar inte att ha henne kvar, tyvärr. Hon är så himla gosig så de är så synd att de finns folk som inte fattar att dom inte ska mata andras katter.

Så känner ni någon som vill ha en gosig miss så hör av er ! :)

Kolla här då, tänk om han kunde krympa och bli lika liten igen! ;)

image51

Kommentarer
Postat av: Sophy

Nääämen lillgubben då!! Snacka om liten där då! =)
Har inte tanten gett sig med att mata katten än..faan va onödigt att förstöra sådär...grrr!!
Tack för senast!!
Kramkram

2008-04-08 @ 19:05:39
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

*suck* jävla kärring som inte fattar nånting ju! Helt sjukt att du ska behöva göra dej av med henne bara för att den där tanten är dum i huvudet...
Ja till vissa delar längtar jag också tillbaka till...haha..killarna och deras gnat o tjat kan ja vara utan..haha! Näe men de va mycket trevligt, förutom att jag var så himla trött, men de har ju sina anledningar...läs: Magnus och Mats..hehe!! kramkram!
Föressten, va gör ni på lördag?? Tänkte om ni kanske vill komma hit och äta..vi har ju simons pappa och ellen, och simons syster med man och barn här då, så vi tänkte ta hit mamsen och mats och dig och brorsan på lite mat då! =) Kramkram

2008-04-08 @ 21:13:05
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback