Vemdalen

Igår kom vi hem från fjällen, har vart otroligt skönt att vart i väg och bara slappat och haft skoj.
Jag har lärt mig åkt slalom, de ni. Trodde jag aldrig att jag skulle göra ! :) Ramlade i lifften gjorde ja också... thomas skämdes nog mer än vad jag gjorde. Men de bjuder jag på älskling ;)

Vi har även åkt skoter, pulka och wessla upp på fjället och käkat våffla. Och
inte att förglömma så har vi vart på after skin och kroogen, spana in lite kändisar och dansa till "Feejk".
Lite synd att jag har varit hes hela tiden bara, äntligen börjar de bli lite bättre så idag tar ja de lungt på jobbet, är ju trotts allt sisa veckan så då borde man väl få ha en lugn vecka!

Idag ska jag hem och äta god kycklingsallad (ska försöka äta nyttigt igen)och sen massera marcus, sen ska jag gå ut och ta en långpromenad med Millepille.. som jag har saknaaaat så, min lilla griiiiis !


Ska lägga in några bilder senare från fjälleeen tänkte ja, när min dator funkar.

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback