Cityt

Vilket underbart väder vi har idag, strålande sol och 28 grader varmt i skuggan! Tänk om man inte hade jobbat då hade man legat på stranden och solat och badat! Eller så inte.. ironi.

Spöregnade i morse när jag och Mille skulle ut på morgonpromenaden så det va bara att ta på sig sin blå regnponcho som det står med stor text på både framsidan och baksidan NOKIA. Känner mig som en riktig reklampelare när jag är ute och går i den men skyddar mot regn gör den allt.
Mille va inge vidare sugen på att vara ute i regnet länge, inte jag heller för den delen så det vart bara en kortis.

Efter jobbet idag så ska jag in till Josse i Gävle, så blir de lite vindricka och sen ner på stan och äta nått och dricka lite mera skulle jag gissa på. Jag ber att det inte regnar i kväll... De får gärna regna hela dagen men efter 5-6 skulle jag vilja ha fin väder. eller iaf inger regn..

Nu ska jag ta och jobba lite /E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Haha, nääe visst e han trevlig mot sina besökare!! ;0)

Hoppas regnet avtar så ni får en trevlig kväll på cityfesten!

Puss O kram

2008-08-08 @ 11:36:54
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback