Dagarna rullar på

Sitter på jobbet, som vanligt tänkte jag säga.. de känns så. Känns som de va hur länge sen som helst man hade semester :S Kenpigt..
Snart är de rast, tänkte att jag skulle ta mig en promenad men de duggar ute så har ingen lust alls. Imorgon skulle de inte regnat nått sa dom på tv. Men sen skulle de börja igen på torsdag.. Och imon börjar cityfesten också, tror jag ska åka in nån dag iaf om vädret tillåter. Mysigt att bara gå runt och strosa lite å sen sitta i nått öltält och kanske äta lite langos.
we will se!

Är hungrig också, men de är två timmar kvar till lunch :/ Skulle vilja ha SUSHI! Så fort jag tänker på mat så kommer Sushi upp i huvet på mig. Jag är nog lite beroende och jag ska stilla mitt beroende med att äta de nån dag i veckan hih ;p

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback