Firewall

Dagarna rullar på och allt känns så bra på nått vis. Jobbet går bra, träningen går bra, thomas kommer hem snart, jag har övervunnit min skräck att sova själv:), jag har inte fått någon höstdepression vilket jag nästan jämt brukar få mer eller mindre när sommar och semestern är över. Ne allt är bra helt enkelt!  :)

Så vad har jag gjort idag.. jobbat som vanligt, sen efter jobbet va ja och jessica in på crispin och skulle kika på ett par skor, de fanns i hennes storlek men inte i min :( så jag är lite less för de var riktigt snygga.
Sen åkte jag hem och gick ut med Mille å sen ner på gymmet, och sen hem och ut och busa och aktivera mille lite mera och nu ligger jag här på sängen och samlar kraft för att gå och duscha. Förhoppningsvis kommer Thomas hem snart också.

Skulle ha lagat en matlåda tills i mon men har noll fantasi och ett tomt kylskåp. Det är ju hur tråkigt som helst att laga mat åt sig själv bara så det har inte blivit så mycket till mat nu under tiden thomas varit borta.


/E

Kommentarer
Postat av: Madde

haha Vet du vad de är nu ;)

2008-08-27 @ 16:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback