Flytt

Jag och Madde har nytt hållt på och stöka och flyttat om här på jobbet.. de vart väl si så där om jag ska vara ärlig men på måndag ska vi fortsätta när vi får lite hjälpa. Skönt med lite förändring iaf!

Jag har även vunnit en fin tavla idag :D hehe.. dagen vart inte så dåligt som jag trodde i morse. Drack en PK och sen vaknade jag till och fick rätt mycket gjort så jag är nöjd med de jag hunnit med idag !:)

När jag kommer hem så ska jag laga lite mat som varje dag den här veckan och sen gå ut med Mille en sväng. Dagarna är sig lika. Thomas jobbar över varje dag så vi har typ inte träffats nått..
I morgon är de FREDAG.. jag längtar!! Ska bli så skönt att få sova ut på lördag  :)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback