Fyndat

Igår stressa mamma och jag in till Gävle efter jag hade slutat jobbat. I gävle hittade vi inte mycket, en varsin kofta på Gina. Men sen vidare till Valbo och där vart de storshopping i stället. Jag gjorde av med ca 900 och jag fick en jätte söt höstjacka,en lång stickad kofta, ett par jeans, en mascara, ett linne och lite mera smått!
Vi var även in på IKEA vilket va en av mina favoritaffärer förut men nu är det bara SKIT ju, förstår inte hur de kan ha så dålig planlösning där.. jag vet att jag klagat om det förr men det är helt sjukt va dåligt det är!

PÅ kvällen efter all shopping var jag helt slut, va ut och gick med Mille och leta efter Indra.. hopn har vart borta fem dagar nu :/ . Hittade inte på henne...
Sen avsluta jag och josse kvällen med en omgång betapet ;) haha jag är helt fast i det spelet.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback