Hellooy

kom nyss hem från gymmet, äntligen är Jessica frisk så jag har någon att träna med :)
När jag kom hem så skulle ja käka lite hallon för man ska ju äta efter träningen men så hade burken som ja hade dem i gått sönder så nu har vi en stor röd fläck på lakanet ... för de var här vid datorn jag låg och åt dem. Inte så fräscht men jag orkar inte byta idag.. får göra de i mon eller nått ..

Till nått äckligt.. jag skulle äta gröt idag nä rja kom från jobbet för att de skulle gå fort å få i mig mat för ja sen skulle träna. När ja hade ätti upp gröten så såg jag på havregrynspåsen att dom gick ut 20070112!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förstå de är ju nästan 2 år sen ! Okej, 1 ½ år...skit äckligt !! å de har jag stoppat i mig.. Har inte tänkt på att jag haft dom såååå länge men de hade ja tydligen !

Nu ska jag duscha av mig all svett å sen vänta på att thomas kommer så ska vi se en film.

/ E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaa han växer så de knakar!! De e dags att komma på ett besök nu tycker jag..=)

Du..en fråga..har du provat vibrationsträningen på fitness..är det bra? om du har provat alltså? Ochingår det på gymkortet?

Lämnade Thomas tillbaka filmen han lånade av oss..till hemmakväll alltså?

Kramkram o ha de så bra

2008-09-01 @ 23:21:54
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback