Riktigt bra måndag!

En kalas måndag har det varit idag, först lön och den va inte dåligt för att inte ha jobbat heltid och sedan ringde de från teliabutiken och frågade om ja fått min lön ? Och ja sa att ja de tror jag väl.. hehe hade ingen koll men sen kom vi fram till att ja inte fått betalt för v.28 så då skulle ja så klart få de den här veckan.. så då får jag ytterligare typ 3200 :D Tänk om de inte hade ringt då hade ja inte fått dom pengarna! :)

Och sen har de gått kanon på jobbet, fick i väg ett BB och fick en gratis lunch. Och sen ringde thomas och sa att de kansek kommer hem i morgon, hoppas :)

Nu har ja nyss druckigt en måltidsersättare, vart riktikgt mätt till och med. Men får se hur länge de håller. Ska iaf ut p åen promenad med min kära hund nu.

Jag har fått ont i halsen också så jag kan inte träna, de enda negativa hitills på denna dag.. mende är vilodag idag i vilket fall men hoppas de går över så jag kan träna i morgon!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback