Shopping

Har haft en stressig dag på jobbet.. jag har hunnit med en samma saker men har en hel del kvar också men jag orkar inte göra mera idag. Stressar ihjäl mig känns det som ibland, blir spänd i kroppen för att jag är stressad. Vilket i sin tur leder till att jag får ont i axlar, nacke och rygg...

Idag är Jessica, Tina och Ulrica tillbaka på jobbet också. Nu är det bara Gabbe som saknas. Så det känns skönt att vi nästan är full grupp nu. Madde saknas också då men hon var ju här förra veckan iaf!
Jessica och jag har börjat planerat vilket gym vi ska köpa gymkort på.. vi ska kolla upp det i mon men de lutar åt fitness.
Kalas och komma i gång och börja träna.. :)

Ikväll efter jobbet så ska jag och mamma åka och shoppa. Vi ska in till Gävle och sen valbo, jag ska kika på Indiska och kika. Vill ha ett par nya jeans och en höstjacka...

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback