Vilket gym?

Ny dag, nya möjligheter eller krav..

Igår vart det en riktigt slappkväll efter jobbet.. När jag kom hem så spela jag en omgång betapet sen vart jag hungrig så jag kika i kylskåpet men det fanns typ inget att laga. Och när thomas inte är hemma i veckorna så har inte jag sån stor lust att göra mat åt mig själv heller, tråkigt! Det jag åt till kvällsmat var iaf nachochips med smält ost och oboy.. nyttigt ? :S

Sen vart det en till omgång betapet och sen tog jag mille på en promenad, gick förbi fitness och balkefors och kolla lite om nummer till dem. Det är mellan de två gymmen vi står och väljer, någon som har gymmat på nått av ställerna och kan rekommenadera ? Eller nån som hört nått... ?





Grattis Jossan på födelsedagen;)

/E


Kommentarer
Postat av: Jossseee

Här sitter jag på jobbet och har skittråkigt vill hem å äta massa gott.. Så kom jag på att ja kan läsa din blogg å så har du har grattat mig här också ;)) haha ..

taaaaaaack pluuutttt....

2008-08-13 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback