Vilodag!

Yes, idag är det vilodag från gymmet men i stället blir det en lång promenad med Millisen! Skönt att ha hund på det viset att man alltid kommer ut på promenad :) Kommer i håg när jag skaffade Mille så gick jag ner 4 kilo på några veckor bara för at jag började röra på mig men nu är ju kroppen van att gå mycket så nu händer ju inte så mycket. Frågan är vad som skulle hända om jag slutade promenera =P

Så när jag kommer hem från jobbet ska jag laga nån god mat och sen ta en promenad och sedan ska jag läsa boken som jag är helt inne i, igår låg jag och grinade när jag läste för det var så hemskt. Thomas låg och skrattade åt mig... schyyst!

Idag har jag gjort undan mycket på jobbet så nu tycker jag att jag är värd att sitta och slappa och kika på internet ett tag bara.

Snart fyller jag år ;) haha jag är som ett litet barn... men jag ska börja baka lite i helgen iaf har ja tänkt :)

/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

När fyller du? :-) Jag fyller 30/8.. tio dagar kvar 8-)

2008-08-20 @ 19:09:38
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: annaberglund

äsch då! det är snart 12 september! Bara 23 dagar kvar ju :-) Jag har accepterat på msn! Är aldrig inne! kram

2008-08-20 @ 21:08:23
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback