Ljuva måndag!

Tänk att jag såg till och med fram emot den här måndan.. de ni ;)

Jobbet gick segt men tack och lov för Gabbe å Jessica. Vi var i väg på rasten och köpte lussebulle på Hanssons. Attans vad lussebullar är gott. Kan nog till och med vara godaste fikabrödet som finns!

Efterjobbet åkte jag ner till hoforshallen och sola. Varmt som tuuusan men lite färg fick jag men måste sola nån gång till i veckan. Efter solningen åkte jag hem och ut å gick med killen.

Färga nyss håret på bror, ska bli roligt å se hur det kommer se ut. Ja som tjatat på han att han ska färga å nu äntligen har han gått med på det så vi kan ju hålla tummarna på att de blir bra så de kansek blir flera gånger. ;)

Jag är glaaad idag, men ja tänker inte berätta varför. Inte än iaf ;) Roligt att ja skriver de här va.. så ni blir nyfikna ?:D


Helgen då, bestod av en massa massa massa SNÖSKOTER!!! Ja älskar min skoter.. ja skulle kunna bo på den om jag inte hade nått hem.. Eller egentligen har jag ju inget hem men endå om ja inte hade mamma å pappa å bo hos :P
Ne vilket löstugg. Nu ska ja pyssla med annaatt... ;p

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Skönt att du har bra dagar!! Kan tänka mig att allt kanske inte är så lätt nu..:0(

Som vanligt blir jag nyfiken när jag läser sånt där..=) Ha de så bra och hoppas vi ses nåt framöver!

Kramar

2008-12-08 @ 21:47:22
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: annaberglund

trevligt med lite uppdatering :) jag började sakna dej ju!

2008-12-08 @ 23:03:06
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Sophy

Jo, de sägs ju att det är någon mening med allt som händer, så de visar sig väl framöver vad meningen med detta var..allt ont för något gott med sig heter det ju, även fast det är svårt att tro ibland!

Här är allt bara bra..ska iväg och handla lite julklappar idag är det tänkt..men först ska jag ge Noah lite mat, han är lite smått otålig här nu!



Ha det så bra! kramkram

2008-12-09 @ 11:31:34
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback