STORA KILLTESTET ;D

stora killtestet

STORA KILLTESTET!Gör detta eller få otur i ditt kärleksliv i 5 år framåt, vågar du chansa?

JAG GILLAR HÅR SOM ÄR..
[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg

JAG FALLER FÖR ÖGON SOM ÄR..
[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[ ] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[ ] Små
[x] Som blinkar flörtigt

JAG GILLAR KILLAR SOM ÄR..
[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[ ] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[ ] Blyga
[ ] Vältränade
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[ ] Fotbollsspelare
[ ] Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/ Inte för mycket muskler baara ;p] tränar på gym
[ ] Nazister

DET ÄR SNYGGT NÄR KILLAR..
[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[ ] Piercing i ögonbrynet
[ Absolut inte] Använder speedos 
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ Måttligt ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[ ] Har märkeskläder
[x] Är modenörd
[ ] Har häng

DETTA SÄGER ALLT OM EN KILLE..
[ ] Hans kläder
[ Haha ? ] Hans moppe
[/] Hans leende
[ ] Hur ofta han är med kompisar

DET ÄR GULLIGT NÄR KILLAR..
[ ] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop 
[ ] Är svartsjuka
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[ Ibland ] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears  
[x] Gråter till filmer
[x] Pratar om giftemål och barn.
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[ ] Kan sjunga riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka  
[x] Slåss för mig

DETTA STÅR JAG INTE UT MED..
[ ] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[ ] Överbeskyddade killar
[ ] Sportnördar
[ ] Killar som har nära tjejkompisar
[x] Killar som spelar Wow
[x] Killar som kör moppe
[x] Killar som är i stallet
[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som super sig packade varje helg
[ ] Killar som röker och snusar


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback