Sjuk!

Jag har lyckas att blivit smittad av Thomas, men d var rätt så väntat.. jag har faktikst inte vart sjuk på länge nu så de va väl min tur att få dras med halsont, feber och snorig näsa. Men jag är iaf inte sängliggande! Började dagen med att städa lägenheten, dammsög och plocka. Städa badrumshyllan , vilket var behövligt,slängde en hel kasse gamla krämer och smink.
Alltså mer plats för nytt ;) Nästa helg ska jag få bli sminkad och få plocka ut lite nytt fräsch smink från make up store.
Fick ju presentkort i julklapp av älsklingen;)
Sen på kvällen ska vi ut och äta på church street! Thomas, Simon och Sofie. Nästan så ja längtar lite redan.

Förra veckan va en toppen vecka på jobbet, hela teamet va kanon. Men de bästa va att jag fick en fet bonus och vann en biljett till genrepet av melodifestivalen i stockholm. Kan ju vara kul att komma ut lite !

Och som vanligt så ska jag tjata lite om massagekursen men nu är de faktikst bara 1 månad kvar tills den börjar, så kul ska de bli . Sen måste jag köpa massagebänk också så kan jag börja massera sen.


// Elin

Kommentarer
Postat av: Pringlan

Nu har jag uppdaterat min blogg haha...

2008-02-04 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback