Vill vill

Jag vill :

Färga och klippa håret
Köpa nya promenadskor
Att våren ska komma
Att bilen går igenom besiktningen imon
Ha nya kläder
Börja massera

Jag vill ha pengar helt enkelt..
Som tur är så är de inte allt för långt kvar till lön. Och jag har lyckas sparat undan 5 000 från min lön denna månad så jag har vart rätt så duktig.
Så förhoppningsvis kan jag unna mig lite nya vårkläder när nya lönen kommer.

Annars så rullar jobbet på, vi är typ halv styrka eftersom de är så många som är hemma och är sjuka. Men de är rätt mysigt att bara vara så några också.

Jag ligger i soffan nu och kollar på ett program , tror de heter klinik 500 eller nått liknande. De handlar iaf om överviktiga människor. Ärligt talad så förstår jag inte hur man kan låta de gå så långt ? Förstår att dom haft de jobbigt och använt maten som tröst men i vilket fall förstår jag inte hur man kan tillåta sig själv att bli så stor för inget blir väl bättre av de.. men men alla kan väl tappa greppet om sig själv..?!

Ska kolla vidare nu å sen blir de en varm dusch å sen krypa ner i sängen.


P.s. Thomas är den bästa älskling man kan ha ;)

/ Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaa, de ska verkligen bli jättekul med ultraljud..längtar som en tok!!
Jag håller med dej kring programmet..jag förstår inte heller hur man kan låta de gå så himla långt..
Näe jag håller med..de va mycket svårare att göra de själv..jag fick inte alls till färgerna på samma sätt som dom såg ut när hon hade på dom..men men öva öva så kanske de går..=) Kramkram

2008-02-12 @ 21:53:38
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback