Whaatta Weekend

Vilken helg (på svenska).. hur underbar som helst. Äntligen lite fin väder!
I fredags gjorde jag inte så mycket alls, slutade hyffsat tidigt på jobbet så direkt jag kom hem tog jag med mig Mille ut på en promenad å sedan åkte jag och Thomas hem till Rosie och fick i oss lite mat. Spagetti och köttfärsås,på rätt sätt :)

Sedan hem och thomas åkte i väg på match.. ja somnade på soffan runt typ halv tio tror jag. Å då sov jag för natten, kul tjej :) Men på lördan va jag uppe halv nio i stället, utvilad som aldrig förr!=P Thomas åkte i väg även då för att spela match så jag börja städa, tvätta, vädra, vattna blommorna, damma å hej å hå. Men va får man för de? Golvet är fullt i grushögar efter mille IGEN. Men men. Bättre med en hund som grusar ner än rena golv och ingen hund.
Efter städningen så tog jag ännu en lång promenad i solen. Helt underbart.
På kvällen åkte jag och thomas till Mamma och Pappa i storvik där vi vart bjudna på Kinamat, mums mums och goood efterrätt. Mille fick även sin 2 års present av sin mormor.. en förpackning prinskorvar. Prinskorvar till en prins!
Efter all mat och efter melodifestivalen så åkte vi hem till sudden där anna, ludde och kim redan va .. de vart en del tv tittande och drickande, sen hem till min älskade säng.

Sen i morse vaknade vi halv elva att att Rosie ringde och sa att de va 10 plus grader ute.. då gick vi upp ur sängen och gick och åt frukost sen tog jag en långpromenad med Mille, iiigen.
När ja hade gått med mille så tog jag ett bad och sedan åkte vi hem till Rosie för att äta lite (igen). Å sen vidare till thomas kusiner, Linda, Tindra och Andreas som har fyllt år .. så vi åt lite fika där. inte så lite heller hehe. Himla gott.

Så helgen har bestått av promenader och att vi har åkt runt och ätit känns de som!
Jag längtar redan till nästa helg nuuu....

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ojojoj va duktig du har varit som har gått så många prommisar!!! Mmm de brukar finnas en hel del fika på deras kalas...såå gottit! Synd att man missade det...Men men, kan ju inte klaga, vi har de riktigt bra här uppe i Umeå också...=)
Ha de så bra!! kramkram

2008-02-24 @ 20:56:53
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Här händer inte så mycket..var ju i Umeå över helgen..de va jättetrevligt och mysigt..men annars görs de inget annat än jobbas!! Suck! Vi får ta o ses nåt nånting framöver nu tycker..nu var de ett tag sedan igen!! Inte bra!! Hälsa bror min! Puss o kram

2008-02-26 @ 19:05:16
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: maalin

jo men nu måste du ju se skillnad?.. jag gör ju de. både från min och sofies dator ju ?! =S
men jaa, nästa vecka tänker jag jobba. spelar ingen roll hur jag mår. bli ändå inte frisk av att vara hemma har jag märkt efter 3 veckor =P
klart jag ska visa dej hur man gör.. men de kostar =P ;)
hade bra gumman så hörs vi.
puss, kram

2008-02-28 @ 00:35:21
URL: http://maalin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback