En promenad om dagen..

Nu har jag vart duktig i 6 dagar i rad, ej söndag dock. Men alla de andra dagarna har jag gått 1 timme om dagen.
Och jag känner mig mycket piggare och framför allt känner ja mig duktig:)
Ibland kan ja känna alldeles innan ja ska ut att gå att ja ska strunta i att gå så långt men när jag väl kommer i väg så går det bra.
Kan vara för att jag har sällskap av  sara och otto, å mille så klart.

Dom små skabbhundarna har ju fått noskvalster..bara tabletterna kostade några hundralappar. sjukt dyrt.

Nu tror jag att jag ska smyga ut i köket och göra en vanilj,blåbär och hallon smoothie, mums mums.

/ E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Åå så gott de lät då! Kan hundarna ha noskvalster fast de inte nyser nåt...för Nemo har inte nyst nånting...kanske borde ringa vetten ändå o kika... Va duktiga ni är som e ut o promenerar en massa då!! Själv har jag vart iväg och köpt en träningscykel idag...för 500kr..så de va ett kap! Så nu ska de cyklas..=)Minst 30 min om dan ialla fall!! 9 februari...lät de bra de..me sminkning o mat o mys o allt som kan komma till..Puss o kram

2008-01-09 @ 00:11:13
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback