Färskt bröd

När jag vaknade imorse så hade Thomas åkt i väg till Kim så jag ringde till han när jag vaknat till å sen kom de hit med färst bröd och lite annat gott. Sen åkte vi till hedåsen och sola och bada. De va riktigt varmt i vattnet och solen tog bra. Jag är alldeles röd i ansiktet och fram på bröstet.
Och i mon ska de solas ännu mera ;)

Efter hedåsen så åkte vi till Årsunda och hälsa på i stugan. Även där badade vi och sola. Mille var med och simmande och käka korv :)
Va tänkte att vi skulle u toch spela golf när vi åkte därifrån men de va ingen som va sugen så vi åkte och köpte sushi istället. Yippiee.. jag spela på en sån där automat som man kan vinna pengar på. Vet inte riktikgt va dom kallas ? :) Men jag vann iaf 60 kr så jag fick maten gratis kan man säga. .bra bra. Gratis är gott.

Vi tog även en kvällstur ut till Suddens föräldrars stuga i forsbacka.. metade lite och hundarna badade. Satt och pratade lite tills myggen fick oss att ge upp och åka hem. Nu ligger jag och halv sover.. Imon ska vi ut med mats båt och mamma, pappa och emil ska med ut. Kommer nog bli mysigt.. En hel dag på sjön med sol bad och dricka.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback