Hemma

Nu har vi tagit oss hem i från GBG. Vi spenderade hela dagen på Liseberg igår, de va öppet till 23.00 men vi gav upp vid åtta iden nån gång. De tar på en att gå runt där en hel dag och åka massa karuseller vilket va skit kul ända tills olyckan. Vi var som tur va inte med i karusellen men vi åkte den en halvtimme innan den gick sönder.. lite läskligt. Sånt där borde inte hända!

Idag har jag och thomas åkt till Göta kanal på hemvägen å kikat och till Biltema och köpt lite smått. Sen hem till Storvik för att hälsa på mamma pappa och världens bästa MILLE!! Han är så söt och jag ville ta med han hem men pappa vill ha med han till stugan så han fick väl ta med han då. Han skulle gå ut och gå massa med honom nu när han e en frisk hund!  Plus att pappa fick en stegräknare av mig idag ;) Ska bli roligt att höra hur de går med den..

Efter storvik så åket vi hem och packa ur bilen och slängde i tvätt och sen hem till thomas familj och hälsa på. Då kom de på att vi skulle spela tennis.. Ja har ju köpt ett nytt tennisrackert med väska på Ullared (skitnöjd med mitt fynd ;D ) som jag ville inviga. Så jag Thomas och Simon åkte i väg och spelade ett tag, antar att jag får träningsverk i mon.
Imon är de även dags för tatuering nummer 3 ;) hihi..börjar bli lite smått nervöööös.

Nu ska jag kolla vidare på tv sen ska jag soooooova. i VÅÅÅRAN egna säng. Ska bli underbart.

Laddar upp bilder en annan dag

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback