Minipolis

Jag och Carro va nyss ut i högbo och strosa runt sen när vi åkte hem så skulel jag svänga in på Rusta för att köpa en Deo. Hade AC på i bilen på lägsta tempratur så de va i princip skit kallt i bilen innan jag gick ur och de tog väl som max 3 min för mig att springa in i affärn och ta deon och betala och komma ut til lbilen igen. Men där står en ja ursäkta ordstrå¨ket men fläskpadda och klagar på att jag inte kan ha hunden i bilen när de är så varmt. RÄTT , MEN de va 3 min oc hbilen hinner inte bli varmpå 3 minuter. Plus att Mille hade en vattenskål med vatten i och han var nybadad så pälsen var forfarande fuktig. Och som sagt bilen var kall.

Håller helt och hållet med om att man inte ska ha hundar i bilarna när de är varmt men har man inge koll på hur de är så ska man inte lägga sig i som en liten minipolis. Hade lust å skrika nå fult ord åt fläskapan men nu har jag fått avreagera mig så nu känns de genast bättre. Sånt där gör mig så irriterad.. lägga sig i andras när man har noll koll!
Sköt dig själv och skit i andra!

Kommentarer
Postat av: Tina

hehe vad sa du åt henne då?

2008-07-04 @ 09:18:35
URL: http://tjina.blogg.se/
Postat av: Carolina

där fick du till de, både fläskpadda och fläskapa ;)

2008-07-04 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback