Stockholm

Vart ingen uppdatering igår .. hade nått för mig hela dagen så hann inte med att ligga vid datorn. Jag va ut till hedåsen med Frida och henner kompisar.. Låg där i 4-5 timmar.. brände mig lite granna. Börjar få rätt så bra med färg nu. På kvällen åkte vi och hälsa på i björksätra där simon, sofie, simons syster och hennes kille och så klart lilla Noah va. Dom spelade kort medans ja höll i Noah när han sov. :) hih

Idag har jag så klart också varit på stranden, finns inte så mycket annat att göra när de är soligt. Jag och Thomas låg på Sörtutt, solade och badade. De är verkligen ljummet i vattnet där, inte alls som på hedåsen där de isar i benen när man ska bada.
När vi kom hem så bakade jag en kaka, för jag har ju namnsdag på torsdag och de brukar vi faktikst fira i min släkt ;P Men på torsdag ska jag och Thomas åka till stockholm bara han och jag. Första gången på semestern vi gör något bara han och jag.. de brukar alltid vara flera med. Inte för att jag har något emot de men de kan vara skönt att bara vara själva i bland också,  som idag på stranden tex. (ja andra gången då om man räknar med idag ; ) Men iaf tillbaka till namnsdan, så eftersom vi är i sthlm då så kommer mamma, pappa, bror, mormor och morfar hit i mon pålite fika :) Kladdkaka, glass och hallon.. låter gott va?

Jag ska även till optikern i mon igen och prova ut nya linser som har kommit, de jag provade sist satt inge bra på ögat så får se om de här sitter bättre.  

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback