Tattoo

Nu sitter den på plats, min söta tatuering:) Gjorde inte nå vidare ont så de gick rätt smärtfritt. Gäller att smörja och dona med den nu bara. Men de är tydligen ingen fara o mman vil bada eller sola eller så sa han bara man smörjer in denordentligt innan.
Va dit med jessica och camilla och camilla gjorde en  fin älva på ankeln hon också. Lite läskigt att hon höll på att svimma bara.

Sen när jag kom hem så dona jag lite med papper. Både från a-kassan, försäkringskassan, hundförsäkring och arbetsintyg osv. Jag HATAR papper. Ska ta tag i de där imon och få iväg allt tänkte jag.. eller iaf ordna upp de så gått de går.
Men klockan tre idag kom iaf mamma och hämta upp mig och så for vi vidare till Owes och sen valbo och jag hittade en hel del. Tänk att man ska behöva vara på hemmaplan för att kunna shoppa ordentligt ;D

När jag kom hem efter shoppingen så satt thomas och sudden och spela tvspel, jag satt igång att dona med håret.Silver schapoo och toning och när jagf va klar hade de lagat mat.. potatisgratäng och kycklingfile. mmh.
När vi ätit klart så åkte vi och spela tennis.. andra dagen irad nu weii.. De är skit skoj :) Och lite träningsverk har jag till å med fått :D

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback