Fotboll

Kul att ja nyss skrev ett inlägg som försvann!? Så nu har jag inte sån stor lust att skriva så mycket mera ...

Ska iaf hem efterjobbet å slänga i mig lite mat å sen ska jag och Frida gå och kolla på Thomas när han spelar fotbollsmatch..

Skönt att veta att vi bara jobbar en heldag till å sen till klockan 1 på torsdag å sen har vi långledig :)

Idag åkte Mille med mamma upp till stugan också.. kommer bli tomt hemma när lillgrisen är borta men han har de ju bättre där över midsommar när vi inte kommer vara hemma så mycket iaf.

/E 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ska Thomas spela fotbollsmatch?!?!? Va i hela friden nu då..;0) Bara vänta sig ett brutet ben eller arm nu då...;0) (fy på dej Sofie, nu var du inte snäll!!)



Ja men visst har ja blivit duktig..men de e väl en engångsföreteelse misstänker jag..=)

Vi blir i stugan på midsommar! Åker väl med mamsen o dom ut i båten tror ja, sen blir vi väl där hela kvällen...Ní då? Thomas pratade lite om att han också var sugen på stugan, har ni kommit fram till nåt ni ska göra?? Jag håller mina tummar för att ni också hamnar därute..=)



Kram

2008-06-17 @ 17:34:40
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sophy

Åå va synd att ni hamnade på fel ställe då!

De låter fint de att ni också ska till stugan! Brukar ju kunna va riktigt trevligt där...=)



Jamen visst e dom väl sexiga! Eller så INTE!!! helt sjukt va svällda dom kan bli!!



Du får ta med dej Thompa hit o fika nån dag..jag har bakat massa kakor nu..=) Så passa på o kom hit medans de finns nå kvar..=)



Kramkram

2008-06-17 @ 22:02:39
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback