Gävle

Idag har ja och thomas vart i Gävle och shoppat och käkat på Nian.
Började inte så bra, när vi åkte in i parkeringshuset på nian så får man ju en bljett som man sen skaanvända sen när man åker ut.. men när ja skulle parkera så slänger ja upp den på instrumentbrädan i bilen men då gled den ner fram bakom rutan å försvann. Så var vi tvungen och ringa på nån hjälptelefon där.. och då ville de att vi sskulle köpa en ny biljet för90 kronor.. men som tur var så kom de en kille från carpark och släppte ut oss. Så fick vi åka in en gång till å få en ny biljett ;) hehe !
Jag hittade iaf 2 kjolar och 1 klänning.. alla är blommiga :) Så söta. Klänningen ska jag ha på midsommar tänkte jag.

Imon blir de jobb igen då, men skönt med kort vecka. Sen  jobbar jag 1 vecka till å sen semester i 1 vecka, jobb 1 vecka å sen 3 veckor semester igen. Kalas!
Hoppas de blir en riktigt solig sommar !


Nu sova. Natti
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback