Golfrunda

Vi var iväg till Ica tidigare för att lämna in vår digitalkamera för de kommer in massa smuts innanför displayen.. men de kunde inte hjälpa oss för de visste inte hur man gjorde med "sånna där billiga saker" sa tanten. Om dom lämnar in dom eller byter ut dem på en gång.. Billiga å billiga .. en digital kamera som är köpt på en mataffär lär väl vara en av de dyraste sakerna de säljer :D  Så vi lär åka dit i mon och prata med nån annan som har mer koll. Så bara för de kan jag inte lägga in nå bilder nu.. vi har tagit ur minneskortet och allt ligger i bilen så orkar inte hämta.


När vi kom hem från ica så lagade jag iordning lax och potatis å en god sallad. Mumms.. Har knappt ätit något idag. Vaknade vid tolv tiden å käkade en torr macka då och sen åkte Thomas och jag iväg och hämtade upp Kim och sen vidare till golfbanan och mötte upp Simon och Sofie där. Vi slog några bollar där inne ... va de nu heter haha. Sen gick vi en runda.. jag och Sofie spela inget utan va mest med för att känna på banan lite ;P haha eller för att få lite motion eller nått. Men nästa gång ska vi vara med också :) Får se hur de går...
När killarna hade spelat klart så tog vi bilen och åkte hela lång vägen över vägen till trebo grillen.. Tror jag att de heter. Och där vart de en glass å lite minigolf. Och de tänker ja inte berätta hur de gick.

Har tagit massa bilder som jag vill få in på datorn men de får bli imon kanske då.
Imon blir de jobb igen .. nu jobbar jag mån-fre i hofors å sen på lördag på Teliabutiken. Sen har jag semester 1 vecka.. wihoo! Har förövrig betalat in pengar till stugan vi ska hyra i GBG idag så nu är de klart :) Lääängtar!

Imon ska jag och Jessica ringa och kolla hur de ser ut med tatueringstider också ;)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback