Ingen fotboll haha

När jag kom hem från jobbet slängde jag ihop makaroner och pastasås å sen kom Frida hit och vi började knata bort ot J-vallen där jag tog för givet att de skulle spela men Nee. Så då sa Frida att de säkert va på bessemer så då knata vi vidare dit.. Men Nee inte de heller. Haha så sen orka vi inte leta mera..vi tänkte visserligen gå till norrsätra också för de va de sista stället vi kunde komma på men de var tur vi inte gick dit eftersom de spelade i bj. Men vi fick oss en riktigt skönt och nyttig promenad iaf haha!

Nu ska jag springa genom duschen å sen sova lite.

/ E


Kommentarer
Postat av: Sophy

Haha...ja så kan de gå! Men som du skrev, ni fick ju er en rejäl prommis ialla fall! =)

2008-06-18 @ 10:58:21
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback