Kortdag

Idag jobbade vi bara till 1, himlans skönt kan jag lova. När jag kom hem så va ja ner på Teliabutiken för att skriva på papper men de hade inte fått papperen så då kika jag lite på lindex å kicki å senvidare till willys för att handla lite sprite och hallon som jag ska blanda vindrinkar med imon. Jag kan lova att de va mycket folk på affären!

Sen när jag kom hem så somnade jag isängen..sov i en timme iaf tills thomas kom hem och väckte mig. Anna och Ludde kom också och så letade vi husvagn/stuga för i sommar i Göteborg. Vi hittade iaf en mysig stuga till slut så jag har ringt och bokat den nu till vecka 29. Kalas bra de :) Nu har man något att se fram emot.


/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Härligt med Göteborg! Skoj o komma iväg på nåt!! Själv kommer ja knappt lämna Sandviken i sommar juh!

Vi ses imorrn..då ska de firas midsommar minsann!!

Kramkram

2008-06-19 @ 22:59:53
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback