Mormor & Morfar

Nu regnar de igen ute.. trööök!

Idag har jag umgåts med min mormor och morfar hela dagen.. de kom hit vid halv elva och då fick de massage av mig. Sen åkte vi i väg och käkade på american.. som  jag har tjatat efter denna buffè. Efter mycket mat så va vi in på lindex å kappahl och mormor shoppade loss. Sen på de en sväng till Willys för att köpa hårfärg, just den hår färgen fanns bara där hihi. Jag köpte även blåblondering som ja ska göra slingor med sen, tänkte ja.. får se om håret sitter kvar sen eller om man kan sopa i hop de på golvet :S :D
Efter shoppingturen åkte vi tilbaka hem hit och käka glass och drack kaffe..så magen står rakt ut nu kan jag lova. Jag har även fått med mig jordgubbar av mormor.. De kan bli så att de blir min kvällsmat ;)

/Elin


Kommentarer
Postat av: Madde

Få se den i Live kan du få göra, inga problem :)

2008-06-11 @ 09:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback