Syn

Då va första dagen av resten av sitt liv avklarad då.. nedåå haha!:)
Hemma från jobbet nu iaf.. har nyss mummsat i mig en supergod thekaka. Ska nog inte göra så mycket mera i kväll än att ta de lungt på sofflocket..
Som igår i princip och alla andra kvällar :)
Igår efter jobbet gick ja över till Frida iaf och hälsa på, Josse va ju också där så vi snacka massa skit och kolla på Frysna män, åt lite godis och chips.

Mamma ringde nyss och hon ska fixa tid hos optikern åt oss, jag kisar hela tiden så de är väl dags för brillor. Kan inte kolla på tv eller köra bil utan att kisa så och mina gammla brillor är inge vidare snygga och sen är dem flera år gamla.

/ E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Näe jag förstår att du inte vill gå omkring och ha de så! En fast inkomst är aldrig fel! Och sen kan du ju faktiskt söka jobb du hittar under tiden också så! Va händer i helgen då? Några planer?

Kramisar

2008-06-12 @ 18:02:24
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Sophy

Har inga speciella planer för helgen! Simon jobbar fre, lör, sön kväll så jag vet inte hur jag ska roa mej...på lördag ska jag kolla på fotboll nånstans ialla fall...de e väl de planerna ja har..=)

Kram

2008-06-12 @ 20:10:13
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback