TT fest

Igår började dagen med att jobba 4 timmar. Sen blev vi bjudna på lunch från Hanssons.. Bakad potatis med räkröra så klart. Igen..2 dagar i rad (:
Sen  va de tänkt att vi skulle gå i väg och spela minigolf men då började de regna .. tyvärr ;P

Så jag och madde gick hem till henne och satt som 2 potatisar i soffan i ca 4 timmar å bara slappade, vi gjorde ett ryck och platta och tuppera håret. Men sen intog vi soffan igen. Jag va så himla trött så hade bara lust att åka hem men sen kom Gabbe och hämta upp oss och så åkte vi vidare till Kicki i bagghyttan där de var TT fest. Vi drack xider och åt god mat och sen lekte vi lekar och på de vart de efterrätt.. inte lite heller. Å sen ut igen för att köra lite fyrhjuling.. hur kul som helst. ! (: Ja körde och madde satt bakom och blåhöll sig.. hihi. Efter de så vart de en omgång kubb och mitt lag vann! Sen blev knotten och myggen för jobbiga så då begav vi oss hemmåt. Hemma vart de sängen på en gång eftersom jag skulle upp och jobba idag.

Efter jobbet vill jag se fotboll, nån som också är sugen.. isf hör av er.

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

kostigt att jag blåhöll mig, du körde ju som en galining i kurvorna ;)

2008-06-14 @ 17:00:19
URL: http://busmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback