Melodifestivalen

I fredags va ja och mina bilkompisar ner till sthlm på genrepet av melodifestivalen. :) Hade först ingen lust alls att åka men när vi väl kom ner till sthlm så kändes de som att ja gjorde rätt i att följa med. Va iaf helt okej, ingen låt som ja tyckte va så där spc bra.. men de va kul att se dem artisterna live. Och spc BJÖÖÖRN ;)

I går så va jag och mamma in och handlade i hemlingby .. vi var på hemtex and more å gud va mycket fint de fanns. Skulle kunnat handla för flera tusen tror ja. Men nån måtta måste de ju vara så jag köpte nya gardiner till vardagsrummet.. jätte bra vart de.och sen köpte jag jätte gulliga äggkoppar :)

Vi var även in på valbo så nu har jag köpt present till thomas tills han fyller år:) på lördag. Hitta ingenting å mig själv ..ja som ville ha nån fin tröja.

På kvällen kom iaf jossan över och vi käka chip och kollade påmelodifestivalen.. va lite roligt när man visste va som skulle hända hela tiden!
De va skoj å träffa jossan också , kul att vi inte träffas på länge å så när vi träffas så har vi massor att prata om endå :)

Sen idag har jag och thomas vart över till storvik och jag har masserat mamma, pappa och bror. :)
Nu ska ja kolla om de är nått bra påtv.

Och nu har ja bestämt mig iaf och tills på fredag ska ja bestämma om ja ska eller inte ska.. men de lutar verkligen åt att ja ska..

Kommentarer
Postat av: Tina

hejsan! vad ska du för nått??, om man får fråga

2008-03-17 @ 09:50:39
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback