1 MAJ




Vart en sväng till Valbo i går också, stressa igenom Din sko, Gina, Hm som en tok för att bror inte skulle få vänta på mig. Fick med  mig ett par skit snygga skor hem iaf och en tröj/klänning som jag tyvärr ser ut som en uppstoppad korv i så den ska lämnas tillbaka :)

Länk til skorna: http://www.dinsko.se/Dam/Kampanj/Topplistan.aspx?art=235393&image=_A

Så nu har jag 3 par nya skor och jag har inte lagt ut mer än 800 tillsammans.
 


Igår kväll vart de grillning och vindrickande i björksätra. Maten vart hur god som helst och vi hade riktigt trevligt. Vart lite singstar också men kändes som vi knappt hann börja sjunga innan vi skulle åka hem! :P Tiden går fort när man har kul.
Inge bakis idag heller.. måste hålla mig till bara vin ifortsättningen.

Snart ska jag  och Milio ta en promenad till Bj och hämta hem thomas bil eftersom han har tagit min till Falun.
Så ska ja åka till ica å se om dom har öppet idag, vill köpa kyckling och grönsaker å grilla i kväll (igen). Tänkte åka över till Storvik till mamma och grilla lite med henne och bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback