Dött kött

Nu har jag hittat sladden till digital kameran .. å som jag har letat.. jag mindes ju att jag hade lagt den på något bra ställe sist jag städade just för att jag skulle veta vart jag hade den tills nästa gången. I korgen bland plattången , locktången osv. Bra ställe ? njäe..

Men här kommer lite bilder på kläderna som ja shoppade.
     

Annars idag har vi vart på 65 års kalas i Årsunda.. solen sken och de va nästan lite för varmt för att kalasa. Men vi svalkade oss lite med fotbad  i vattnet.. inte allt för kallt. Mille va i och badade och simma efter pinnar.
De bjöds på nått att äta hela tiden så min å thomas diet sprack lite idag tror ja visst men riktigt gott va de, vi hoppade iaf över maräng swichen  :) Men i mon är en ny dag, har trotts allt gått morgonpromenad i dag ocskå så ska försöka med de varje ledig dag tänkte jag.

 / E
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Fina kläder :D

2008-05-11 @ 18:29:28
URL: http://Busmaddiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback