God morgon !

Nyss fixat klart mig inför dagens tema : Jobb! Yeah. Så nu ligger jag bara å väntar på klockan så jag kan pallra mig iväg för att jobba 7 timmar.

Igår åkte jag över till storvik och så vart de massa grillmat och gotta där. Mamma och jag tog en långsvägn efter maten å sen kika vi lyxfällan. De hade även hyrt en film som ja inte minns va de hette men den va helt ok iaf :)
Klockan vart runt tolv när filmen slutade så då orkade jag inte åka hem utan sov kvar i stället. Vilket jag fick sota för i morse när jag var tvungen att gå upp tidigare i stället.

Vad händer i kväll ?

Nu ska jag fixa håret och sen promenera iväg.
// Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Nu du, nu är de uppdaterat hos mig igen...de va på tiden va..haha!! Snygga skor du handlat! Jag vill också ha nya skor!! Måste nog ge mig ut på en skoshoppingtur ja också!! Lugn helg eller? Kramkram

2008-05-02 @ 22:50:16
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback