Hello!

Börja dagen med morgonpromenad.. fast den vart inte så lång, bara 35 -40 min tror jag. Vaknade så sent och då var de så himla varmt ute så va rädd att mille skulle tuppa av, av värmen.
När jag kom hem så vart de lite frukost, äggmacka och te.
Sen åkte thomas i väg och jag intog min vanliga plats på balkongen. haha börjar känna mig som en gamling som sitter å ugglar å kollar på folk.
Men de va alldelesför varmt för att sitta där å sola så ja packade ner bikini och packa in mille i bilen och åkte till storvik.
Väl där släpa jag ut en solstol och slog mig ner, hann  nog sitta i solen en kvart innan de kom stora moln. Så i stället så började jag städa bilen, tvättade den både utvändigt och invändigt. Skulle till å med vaxa den men hann inte med de.
Thomas kom över och hade köpt solfilm med sig och då fick jag för mig att jag allt skulle prova och tona mina rutor också även fast pappa sagt att de inte går. Men de gick, har iof bara tonat 1 ruta hitills för de tog sån himla tid, man måste ju vara petig. Men de ser helt ok ut :)
Vart även lite grillning i storvik, aldrig fel.. älskar grillade majskolvar!!

Jag kanske åker över nån dag i veckan för att tona klart den andra rutan plus bakluckan och vaxa också. Så sen kan den inte bli finare sen , Pärlan ;)

/ E

Kommentarer
Postat av: Jooossseeee

Nu jevlar har ja uppdaterat min blogg ;) enjoy!
ska dricak lite cola light nu .. puusss

2008-05-11 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback