Högbo

Då va de fredag igen då.. har vart ledig idag. Städade lite här på förmiddan å sen åkte jag ut till högbo.
Tränade lite sök och inkallning med Mille å så badade han magen lite. Nu ligger han utslagen på golvet här brevid. Han sprang som en tok i skogen å sökte pinnar.
Här kommer en bild på en glad hund, obs.. kolla in slemmgegget på nosen ;D han e allt för mysig den karln.

image113

Nu har jag nyss fixat till mig, älsklingen och jag ska grilla ikväll och dricka lite cider å sen gå på bio i Sandviken hehe. Vi fick biljetter i julas som vi inte har utnyttjat. Utbudet på filmer är ju inte de bästa på Roxy star. Vi ska se Indiana Jones, inte mitt val. Sen i morgon är de jobb som gäller igen. Borde bli en del folk eftersom de är löningshelg.
Thomas ska iväg på folkrace och jag är avundsjuk men jag får iaf följa med på finalen på söndag. Annars imon efter jobbet har jag inga planer alls så är de någon som är sugen på å göra nått så call me. :)

Tror jag har kommit en bit närmare mitt beslut iaf. Och tyvärr malin  så kan jag inte skriva vad de är jag funderar på här. Och då kan man ju undra varför jag ens skriver om de här? Men de är skönt att få skriva av sig och lätta tankarna lite för ibland får de knappt plats i huve.

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Jag håller med dej, de e skönt o skriva av sig! Och fast att jag också är nyfiken och gärna vill att du ska berätta vad de är, så skriver man ju faktiskt för sin egen del i första hand, åtminstone gör jag de! Men kanske kan man få veta snart..;0)

Synd att du inte kunde följa med på folkrace också, men vi har ju söndan med! =) Hoppas de e lika bra väder som de varit idag bara! =)

Jaa man har ju såna där dagar ibland, tack o lov så går de över rätt snabbt..vet inte vad ja skulle ta mig till om ja hamnade i en deppsvacka en längre tid..jag får panik över att må dåligt en dag ja! Idag har ja ialla fall tillbringat tid tillsammans med en kompis i Gävle..så nu är jag mig själv igen tror ja..=)

Kramkram vi ses på söndag!

2008-05-23 @ 19:01:42
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback