Kvälls inlägg

Sitter och jäspar för fulla muggar  men är inte så trött att jag kan sova riktigt än och på tv är de bara skit. Typan!

Har vart en helt okej dag på jobbet, mycket kunder till å från. Tiden går så mycket fortare när de kommer massa kunder hela tiden.
Efter jobbet så hämtade mamma och bror upp mig och så åkte vi in till Valbo. Ja lämnade tillbaka min tröja och köpte en ny istället. Laxrosa typ. Har inte provat den än heller så de fårvånar mig inte om den inte sitter nå bra.

Hittade även super snygga skor, helt makalöst. Jag som har världens problem med att hitta skor. För de första är jag jätte kräsen och för de andra så har jag noll koll på vad som är modernt och inte. Men ja köpte inte de skorna jag hittade idag. (De fanns som tur var inte i min storlek).

Vi va även in på Ikea och där hittade ja en jätte fin zinkkruka, perfekt eftersom jag fick en annan zinkkruka igår av mamma. Så ihelgen ska jag fixa till balkongen. Förövrigt så tycker jag att Ikea vart 10ggr sämre när dom byggde om planlösningen.. känns som man inte ser varorna utan bara går förbi allt och vipps är man vid kassorna. Bygg tillbaka!

Kvällen annars har inte bestått av så mycket alls, jag var i väg och solade och köpte hårfärg. Handlade även lite mat, ja ska försöka mig på att göra räkröra och bakadpotatis i mon. Vill få till räkröran så att den smakar som på Hanssons.
Sen när jag kom hem så va de tänkt att carro skulle komma förbi en sväng men ja vet inte vad de blev av de.. klockan bara rann iväg så här sitter ja själv med en däckad hund och en överenergisk katt som håller på å kurrar ihjäl sig.


Kan bli så att Mille får sova på thomas plats inatt hihi ;)

Natti // Elin

Kommentarer
Postat av: Sophy

Åå ett par till skor..jag måste verkligen bege mig till Din sko hör jag..=)

Jag håller med dej om Ikea, tycker också att de blev värdelöst sen dom byggde om...inte alls sådär trevligt längre..allt e bara uppradat på väggarna o grejjer...näe ja håller med! Bygg tillbaka som de var tidigare!!

Blir nog bara lungt här i helgen, Simon jobbar kväll idag och kväll imorrn..så ja blir nog bara hemma och tar de lungt me mej själv..kan va skönt de också...å så ska de flyttpackas...

Trevlig lördag! kramkram

2008-05-03 @ 11:42:30
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback