Ledig dag

Jobbade heldag i går, kom en del kunden och tiden flöt på bra. Efter jobbet så åkte jag hem och så kom mamma och pappa och hälsade på en snabbis.
Sen vart de några avsnitt av AA (andra avenyn) och gotta. Hade inte nån lust med att göra nånting när de var sånt skit väder.
Vid tolv tiden åkte jag in till Gävle och hämtade pappa och hans jobbarkompisar. Körde i 60 på motorvägen för de var så mycket snö och vatten. Hämtade upp thomas på hemvägen också. Tror vi var hemma vid två typ så då vart de sovdags.

Är så himla trött nu så har inte lust med nå annat än att ligga kvar här i sängen...

Imon är de jobb som gäller igen och på tisdag har jag 4 massager inbokade, sen jobb på onsdag och lördag.




Ska hålla varenda tumme jag ha för att allt går vägen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback