Lugna gatan

På jobbet idag igen då, jobbar stängning idag med richard. Ska försöka lära mig hur man stänger så jag kan göra de själv framöver.
Igår vart de några timmar jobb mer, pelle va trött så vi bytte tider. Bra för mig men några extra. Fick även ett bra besked idag hih :)

Igår var de för övrig världens skit dag, men idag kommer de att bli en bra dag.. de känner jag på mig.
Hade sovmorgon i morse till klockan tio, hade ställt klockan på nio men orkade verkligen inte att gå upp. Sen kom älsklingen hem och han åt lunch och jag åt frukost. Sen fick jag ett efterlängtat brev å sen promenera ja i väg till jobbet.
För övrigt så är de sjukt varmt här i butiken. uha och lungt tyvärr.

/ E

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fick du för besked ?

2008-05-15 @ 14:35:13
Postat av: maalin

eliiiiiin ! vad har du fått för besked ? =)

2008-05-15 @ 14:42:01
URL: http://maalin87.blogg.se
Postat av: Tina

just det Elin, vad fick du för besked? Man får inte skriva så där och sen inte säga vad det är, blir ju så nyfiken=)

2008-05-15 @ 14:53:13
URL: http://tjina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback